QUI SOM

La Fundació Privada Ferreruela Sanfeliu és una entitat sense ànim de lucre que neix amb l'objectiu de contribuir a la cerca de solucions en el camp de l'oftalmologia, canalitzant recursos professionals i econòmics per atendre les necessitats de països subdesenvolupats o persones en situació de pobresa i fomentant la investigació o recerca en aquest camp.

La Fundació aporta l'experiència dels darrers deu anys en la realització de campanyes quirúrgiques a països del Tercer Món com Etiòpia i l'Índia dels oftalmòlegs que hi col·laboren, per així poder fomentar la formació de professionals sanitaris autòctons i dotar els serveis sanitaris locals d'una infraestructura bàsica.

Referent a la recerca oftalmològica, la Fundació afavoreix la creació de beques i ajuts a la formació per aixícontribuir a la millora de la qualitat de vida de la població afectada per problemes visuals crònics.

Dr.Fleming, 14 25006 Lleida T+F 973 24 53 80 info@fundacioferreruela.com