Exposiciˇ fotogrÓfica: Una Mirada a Medina Gounass

La FFS difon la tasca que realitza al Senegal amb una exposició de fotografia documental.

"No he trobat, en cap diccionari, paraules per descriure la felicitat que es dibuixava a la cara dels nens que hi veien per primer cop"

Durant el passat mes d'octubre del 2012, el Dr. Joan Ribera, degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida, va visitar la població senegalesa de Medina Gounass. El Dr. Ribera va acompanyar amb la seva càmera les activitats que la Fundació Ferreruela Sanfeliu (FFS) juntament amb les autoritats locals, van dur a terme per l'ocasió del Dia Mundial de la Visió, dins del projecte de millora de la salut ocular a la regió de Kolda, iniciat l'any 2008.

L'exposició de fotografia documental "Una Mirada a Medina Gounass" ens apropa, en imatges, a la tasca que realitza la FFS en aquest país i ens descobreix la visió personal i vivències del Dr. Ribera.

Podeu visitar l'exposició durant els propers mesos al vestíbul de la Facultat de Medicina de Lleida: C. Montserrat Roig, 2. 25008 Lleida (Recinte Hospital de Santa Maria)