Parlem de Salut al Centre Cívic de Magraners

En el marc dels tallers itinerants Espai Salut de l’Ajuntament de Lleida el Centre Cívic de Magraners a acollit una xerrada en salut ocular a càrrec d’ILO Oftalmologia i la Fundació Ferreruela Sanfeliu (FFS).

Aquesta conferència, organitzada pel Casal de la Dona, s'emmarca en el programa Espai Salut de la Paeria i té com a objectiu treballar diferents aspectes de la salut i el benestar de la dona.

De forma distesa i amb exemples quotidians, el grup de Dones de Magraners han tingut l'oportunitat de conèixer i entendre millor les patologies oculars comuns, els seus símptomes i possibles tractaments, així com sensibilitzar-se sobre la importància de la prevenció i la detecció precoç de malalties com el Glaucoma i la Retinopatia Diabètica per evitar pèrdua de visió irreversible. Així mateix també s'han exposat els projectes que la FFS desenvolupa en l'àmbit de la salut a Lleida i al Senegal.

Un dels objectius de la FFS és promoure la prevenció i la detecció precoç de patologies oftalmològiques a Lleida. Per això, des de la FFS valorem de forma molt positiva la col·laboració amb el Casal de la Dona de la Regidoria de Polítiques d'igualtat com a una excellent oportunitat per promoure la salut ocular en un dels col·lectius amb més incidència familiar i social.