El Col·legi Oficial de Metges de Lleida atorga el Premi a la Solidaritat a la FFS

La Fundació Ferreruela Sanfeliu (FFS) ha estat guardonada pel Col·legi Oficial deMetges de Lleida (COMLL) pel projecte "Dret a la Visió per Lleida". El premi,dotat amb 6000 euros, reconeix la tasca social i solidària d'entitats lleidatanesen l'àmbit de la salut.

L'entrega del guardó el passat dijous 11 d'abril, va tenir lloc a la seu del Col·legi Oficialde Metges. Un guardó que posa en relleu les accions socials que la FFS realitza en assistència oftalmològica a persones en risc d'exclusió social i promoció de la salut ocular en els grups sociosanitaris més vulnerables.

Amb la voluntat de garantir una la salut ocular per a tothom, el projecte té l'objectiud'enfortir i consolidar els convenis i protocols de derivació per tal d'identificar lespersones que no entren dintre del circuit sanitari públic i/o que tenen necessitatsespecials.

La FFS té una llarga trajectòria en cooperació a Lleida i al Senegal. El fet que elprojecte premiat incideixi a Lleida representa un fort impuls per continuar treballant la promoció del dret a la salut oftalmològica en l'àmbit del territori de proximitat.