Un acte molt especial per a celebrar la Nit de Santa Llúcia

El 13 de desembre, la Fundació Ferreruela Sanfeliu celebra la seva trobada anual presentant “21 Dies per Canviar el Món” una conferència amb recorregut internacional sobre el poder de la creativitat per a la transformació social.

La diada de Santa Llúcia, patrona de la vista, és el dia escollit per la Fundació Ferreruela Sanfeliu per a celebrar la seva trobada anual, un dia per a fer balanç de l’activitat de l’entitat i de les experiències viscudes durant l’any.

L’acte tindrà lloc a les 19:00 hores a la Sala Gran de la Canonja de la Seu Vella, i estarà protagonitzat per la conferència interactiva de la comunicadora humanista Marie Reig “21 Dies per Canviar el Món”, amb la qual la fundació vol transmetre la visió positiva amb la que encara els nous reptes i projectes de present i de futur.

“21 Dies per Canviar el Món” parla del poder de la creativitat i de com aconseguir activar la millor versió de nosaltres mateixos i nosaltres mateixes. La conferència ha estat un èxit a Berlin, Londres i al Reinvention 2017, el festival de creativitat i innovació de referència a Amèrica Llatina, i aquest desembre arriba a Lleida de la mà de la Fundació Ferreruela Sanfeliu.

Marie Reig es descriu com una ciutadana anònima amb el do de la comunicació i amb la missió de demostrar que cada gest humà és una arma de construcció massiva i la nostra vida la nostra més preuada obra d’art. Els seus temes de treball son els valors humans, la creativitat, la participació, el treball en equip, l’energia universal, el factor humà i la creació artística al servei de la transformació social positiva.

Reig és membre fundador del Col·lectiu Creatiu Lleidatà ZZZ (TripleZeta), és col·laboradora habitual de la Fundació Ferreruela Sanfeliu i ha treballat en diversos projectes culturals a nivell europeu.

L'acte, organitzat per la FFS en col·laboració amb ILO Oftalmologia i el suport del Turó de la Seu Vella està obert a tots els públics.

13 desembre 2018 / 19 h.

Turó de la Seu Vella, Sala Gran de la Canonja

Entrada Lliure (Places Limitades)

Per motius organitzatius agraïm confirmació d’assistència a través del correu info@fundacioferreruela.com o per telèfon al (+34) 636 22 74 84