Seguim teixint xarxa solidāria per l'acciķ social a Lleida.

Un estiu més seguim creant xarxa solidària amb l'Associació d'Amics del Sàhara de les Terres de Ponent. Ho fem proporcionant revisions oftalmològiques gratuïtes i fent seguiment dels casos dels infants dels campaments de refugiats sahrauís que venen a passar l'estiu a Lleida.

Gràcies a l'Associació d'Amics del Sàhara de les Terres de Ponent, famílies lleidatanes acullen durant l'estiu a nens i nenes sahrauís que viuen afinats en campaments de refugiats en les proximitats de la ciutat algeriana de Tindouf, una de les zones més inhòspites del desert del Sàhara.

Ja fa més de 7 anys que les dues entitats col·laborem. I és de fet l'Associació d'Amics del Sàhara de les Terres de Ponent l'entitat que va proposar concedir el premi "Empresa Solidària" de l'Ajuntament de Lleida a ILO Oftalmologia i el seu equip professional per la seva especial sensibilitat davant les necessitats i actuacions de les entitats locals del tercer sector d'acció social, de solidaritat, de cooperació i desenvolupament.

Aprofitem l'ocasió per donar les gràcies per aquest reconeixement a aquesta entitat sense ànim de lucre de Lleida, que des de l'any 2006 treballa per promoure i coordinar el suport humanitari i polític de les Terres de Ponent amb el poble Sahrauí.