Sumem amb la Fira de Teatre de Titelles de Lleida

Seguint amb la visió d’apostar per l’art i la cultura de la nostra ciutat, la Clínica ILO i la FFS col·laboren amb la Fira de Teatre de Titelles de Lleida acollint un espectacle gratuït el divendres 4 de maig del 2018 a la plaça de la Fundació.

L’obra triada per a l’ocasió és ‘Appeso ad un filo’ de la companyia Filippo Marionette. Es tracta d’un espectacle familiar, dirigit a públic de 7 a 14 anys, sense diàleg, en què les titelles viuen una història simple però carregada de poesia i emocions. En poc més de 30 minuts, els espectadors poden viure una nova aventura gràcies a aquestes titelles creades artesanalment per la companyia a Itàlia.

Aquesta activitat és un reflex de la tasca de ILO i FFS com a agents socials responsables dintre del seu entorn més proper. La col·laboració amb la fira de titelles és una nova iniciativa per contribuir a la creació de riquesa cultural a les Terres de Lleida.

L’acte està obert a tothom i tindrà lloc devant de la Clínica ILO, al pati de la fundació de l’avinguda Dr. Fleming, 14.

Fira de Teatre de Titelles de Lleida

Del 4 al 6 de maig, els carrers, places i altres espais de Lleida acullen la Fira de Titelles, organitzada pel Centre de Titelles de Lleida i l'Ajuntament de Lleida. L'objectiu de la fira ha estat esdevenir una plataforma de mercat per als professionals dels titelles i al mateix temps de difusió artística, sense minimitzar la importància del valor festiu que comporta la presència del públic als espectacles.

La Fira congrega una mitjana de vint companyies i més de 300 professionals acreditats, els quals participen en les jornades tècniques, actuacions programades i activitats paral·leles a la Fira.

Més informació sobre l’espectacle sota el següent video: difilippomarionette