Formem als futurs professionals del món audiovisual en colˇlaboració amb la UdL

ELMUR.NET imparteix un taller de videocreació ràpida i comunicació a l’espai públic als estudiants de la UdL

Aquest taller, de dos dies de duració, ha proposat als estudiants de 1er i 2n curs del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals, reflexionar sobre les pràctiques de comunicació a l’espai públic. Els participants han estat convidats a realitzar diversos  exercicis que els han permès reflexionar des de l’experiència, amb objectiu d’aportar-los eines i estratègies per a potenciar la seva capacitat de resolució efectiva de tot tipus de reptes creatius.

El taller, organitzat en col·laboració amb la Catedrà de Periodisme de la UdL dins del marc del conveni de cooperació signat el passat mes de Maig, ha estat impartit els dies 19 i 20 de desembre del 2013 per Gemma Fernandez i Maria Reig (membres de l’Associació cultural TripleZeta i equip neuràlgic del projecte elmur.net), i ha comptat amb la col·laboració especial de tres professionals de l’audiovisual de les terres de Lleida: Lupe Capell, Sara Boldú i Alba Pifarrer.

Els treballs resultants estaran en projecció a la pantalla pública de ELMUR a Lleida (Façana de la FFS) durant les festes de nadal i l'any nou. Podeu veure els clips realitzats pels estudiants sota els següents enllaços:

Contagia somriures

Caga Tió