Una nit inolvidable: 13 Desembre 2013

Celebrem 8 anys de compromís acompanyats de més de 300 socis i amics

El Cafè del Teatre de Lleida va acollir la trobada anual de socis i amics de la Fundació, una ocasió especial en la que celebràvem 8 anys de compromís en la defensa del Dret a la salut. Durant l’acte es van revisar les activitats de la fundació realitzades al llarg del 2013 amb la projecció de fotografies i també vídeos creatius de la plataforma audiovisual elmur.net. Els membres de l’equip de la FFS varen explicar els projectes en desenvolupament i previsions de futur de l'entitat. La Cisko Band, una reconeguda banda de música tradicional africana, va posar el colofó a la festa transportant als assistents fins a l’Àfrica oriental amb els seus ritmes i poderosa energia. Una nit màgica i propera, en la que els socis i amics de la FFS varen poder conèixer-se una mica més i compartir inquietuds i voluntats.

Des de la FFS, us volem donar les gràcies a tots els i les qui amb la vostra presència, vàreu fer de la nit de Sta. Llúcia una nit inoblidable.

Enllaços relacionats:

Fulletó informatiu 2013