Celebrem 8 anys, vine a la Nit de Sta. Llúcia

La Fundació Ferreruela Sanfeliu té el plaer de convidar-vos a celebrar 8 anys de compromís conjunt en la defensa del dret a la salut el proper 13 de Desembre del 2013.

Aquest any hem organitzat una nit diferent al Cafè del Teatre de l’Escorxador, una nit de festa en què la música i la creativitat seran les protagonistes.

Durant l’acte revisarem, a través d’una selecció fotogràfica, les activitats que la fundació a dut a terme durant el 2013 gràcies al vostre inestimable suport. No hi faltarà una selecció de vídeos creatius de elmur.net per descobrir les millors propostes projectades a la façana de la FFS. Per concloure l’acte hem convidat a la Cisko Band, una reconeguda banda de folk africà, que amb el so d’instruments tradicionals com la Kora ens aproparà a la cultura i els ritmes de l’Àfrica Occidental.

Serà una ocasió de trobada d’amics i socis, una oportunitat de veure’ns, explicar-nos, sentir-nos i compartir una vetllada agradable i enriquidora. Des de la FFS volem agrair-vos personalment el vostre suport i confiança.

Us esperem la Nit de Santa Llúcia!

De moment us deixem un breu vídeo per anar obrint boca: Veure vídeo

Dia: 13 Desembre 2013

Hora: 20:00 h.