V Premis Som Lleida - la FFS Nominada en la categoria "Entitat"

El divendres 29 de novembre es va celebrar la festa de l'Associació Som Lleida, a la que vàrem assistir com a entitat nominada als "V Premis Som Lleida 2013", en reconeixement a la tasca de la FFS:

"Per destinar recursos professionals i econòmics a atendre a persones en situació de pobresa en països subdesenvolupats i per crear beques i ajuts a la formació per contribuir a la millora de qualitat de vida de persones amb problemes visuals."

Som Lleida és un grup d'opinió i participació ciutadana de Lleida que neix amb la voluntat d'aportar idees per millorar l'estat de la ciutat. Els "Premis Som Lleida", que aquest 2013 celebrem la seva cinquena edició, són escollits per la societat lleidatana en tres categories: Associació, Empresa-Entitat i Persona.

Podeu conèixer més sobre la tasca d'aquesta associació compromesa i també sobre els "Premis Som Lleida" a: http://somlleida.blogspot.com.es/2013/11/segona-ronda-v-premis-som-lleida.html