Parlem del Dret a la Salut a la Biblioteca de Lleida

Durant el mesos de setembre i octubre la FFS ha col·laborat amb la Biblioteca de Lleida amb l'objectiu de promoure el Dret a la Salut.

L'exposició fotogràfica itinerant "Una Mirada a Medina Gounass" situada al claustre de l'àrea infantil i juvenil de la Biblioteca de Lleida ha servit de marc per a presentar als lleidatans i lleidatanes el projecte d'erradicació de la ceguesa curable i evitable que la Fundació desenvolupa al Senegal.

Mitjançant la conferencia "La defensa del Dret a la Salut, el compromís de la FFS" els membres de l'equip de la FFS, acompanyats del Dr. Joan Ribera, varen presentar les activitats i estratègies que es desenvolupen a la regió de Kolda (Senegal).

Així mateix, l'espai de la Bebeteca va acollir una sessió especial de conta contes a càrreg de la companyia de teatre Arrancacebes per tal de promoure l'educació i sensibilització dels més joves i les seves families en l'ambit del dret a la salut. Més de 50 persones, infants i adults, varen poder gaudir d’aquest espectacle que té com a objectiu conscienciar els més petits de la importància de la salut.