CATAL� _CASTELLANO _FRAN�AIS

Codi Postal
NIF
Telèfons
Si us plau, pleni totes les seves dades a efecte de poder emetre el seu certificat de donació que li permeti acollir-se a avantatges fiscals. Les aportacions que vostè faci gaudeixen dels beneficis fiscals establerts per la llei 49/2002 del 23 de desembre de "régimen fiscal de las entidades sin fines lucrativos y de los incentivos fiscales al mecenazgo"
Import que vull donar   Euros
Periodicitat
Forma de pagament
A. Domiciliació bancària (20 dígits)
B. Per xec o tranferència a nom de la Fundació Ferreruela a:
LA CAIXA 2100 0004 44 0201360797
IBAN ES17 21000004440201360797
SWIFT/BIC CAIXESBBXXX
Qualsevol dubte truqui al telèfon 973 24 53 80 o escrigui a info@fundacioferreruela.com

Consenteix que les dades personals que ens facilita seran tractades per la Fundació Ferreruela Sanfeliu per gestionar la seva donació. En compliment de la legislació vigent, les dades esmentades es comuniquen anualment a l'Agència Tributària.

Si Consenteix que li enviem periòdicament que li enviem informació de les activitats que desenvolupa la Fundació, feu clic .

Pot exercir els seus drets enviant un correu electrònic a info@fundacioferreruela.com. Pot ampliar aquesta informació a través Avís legal.
> 02. VOLUNTARIAT
Necessitem persones que puguin aportar la seva expèriencia i professionalitat. No solament oftalmòlegs, sinó d'altres professionals tant del àmbit sanitari com d'altres: enginyers, mestres, filòlegs, artistes, arquitectes, contractistes, periodistes etc. Tots podem ajudar des de la nostra experiència a les persones més necessitades.
> VULL SER VOLUNTARI
Cognoms
Telèfons
Professió
Experiència professional

Experiència en serveis humanitaris

Puc participar en activitats de

Consenteix que les dades personals que ens faciliti seran tractats per la Fundació Ferreruela Sanfeliu per gestionar la seva participació com a voluntària en les activitats que es desenvolupen.

Si consenteix que li enviem periòdicament que li enviem informació sobre les activitats que desenvolupa la Fundació, faci clic .

Si consenteix que publiquem les seves dades identificatives, imatges i àudio a la pàgina web i memòria de la Fundació, faci clic .

Podeu exercir els seus drets enviant un correu electrònic a info@fundacioferreruela.com.

Podeu ampliar aquesta informació a través de Avís legal.